niedziela, 10 marca 2013

[U-KISS] "Standing Still" MV - COMEBACK


Jest, jest, jest, moje kochane U-KISS powróciło w całym składzie - AJ ^^! 


Czekałam na ten teledysk, a on nagle pojawił się z gruszki pietruszki, bez żadnej wiadomości na facebooku. Obejrzałam go teraz w nocy! O 23:30 9 marca! No masakra... co ze mnie za Kiss Me!?
Jestem zachwycona tą piosenką i teledyskiem! Chłopaki wyglądają nieziemsko i nie mogę się doczekać, żeby po raz kolejny zobaczyć ten teledysk i ich! Nie czekajcie tylko to zobaczcie! Łii~! Ale się cieszę:

U-KISS - Standing Still MV


Piosenka jest po prostu genialna. Brakowało mi U-KISS więc mnie wszystko co oni zrobią wystarczy  ale to jest genialne! Bit chwytliwy... Sam początek już jest świetny! Dużo angielskiego... co nie? Ale jaki dobry! W końcu to U-KISS oni zawsze mają angielski perfekcyjnie opanowany - no może oprócz "Believe". Rap świetny - Eli zamiótł, a AJ wymiótł! Kevin genialnie wbił się w refren, a Soohyun z Hoonem w zwrotkach. Szkoda że tak mało Kiseopa. Młody też malutkoo!

Teledysk jak jak najbardziej na tak, mimo że się nic nie dziej poza śpiewaniem i pojawiającej się dziewczyny za płotu i w wodzie - strasznie tam wygląda, aż się wdrygnełam na te zielone oczy!


Lepsze to niż plastikowe studio. Lubie takie opuszczone baraki - kojarzy mi się z piosenką U-KISS "Shut Up". Czasem lepiej zobaczyć ich jak fajnie wyglądają, niż z jakąś laską!

Co do tańca to kocham już. U-KISS zawsze robi świetne tańce, ten tez się do nich zalicza. Oni mnie rozwalają zawsze. Przecież te ruchy, aż same się proszą o oklaski. Nie wiem jak wy, ale mnie się strasznie podoba podstawowy ruch, czyli rozkładanie na zewnątrz ugiętych nóg i do środka potem.


Oraz poklepywanie po brzuszku! ^^


Co do ubioru to jest genialny.. i niektóre fryzury też. Cieszę się jak nie wiem, że Kevin ma znów ciemne włosy. Ale Eli ma dziwne w tym różu i AJ ten grzybek, a Dongho - o panie co to jest?! Niech on je zetnie, błagam! Ubrania genialne... genialne!
źródło: tumblr @ wb, ukiss2008 @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz