poniedziałek, 11 marca 2013

[D-Unit] "Talk to My Face" MV - COMEBACK


Powiem szczerze, że ich nie znałam, ale zachęciło mnie do obejrzenia tego teledysku to, że w piosence jest Zico z Block B! Dziewczyny jednak pokazały klasę i piosenka naprawdę mi się spodobała. Przełamuję moją niechęć do girl bandów bardzo powoli, ale jednak widzę różnicę! Przypominają mi 2NE1 n i wyglądają bardzo ładnie! Muszę zobaczyć ich więcej piosenek!
D-Unit zadebiutowały w roku 2012, jako zespół składający się z 3 dziewczyn, obecnie jest ich 4, ponieważ w tym comebacku dołączyła do nich kolejna dziewczyna. Nie znam ich imion, więc nie będę się bawiła w zgadywanki! Dziewczyny wróciły w nowym składzie i z nowym albumem, który składa się z 9 utworów, bo w sumie jest ich 16, ale stwierdziły, że resztę użyją do innej wersji! - skąd ja to znam *SHINee* Zapraszam do obejrzenia ich nowej piosenki "Talk to My Face":

D-Unit - Talk to My Face (ft. Zico Block B) MV


Piosenka jest naprawdę świetna. Podoba mi się, że niej jest to typowo słodka piosenka dziewczynek, tylko z fajną rockową muzyką i niezłym bitem. dziewczyny rapują i śpiewają. Mają dość piskliwe głosy i takie słodziutkie, ale pasują. Zico świetnie pasuje do tej piosenki jak co chwilę coś dopowiada. Angielskie słowa są fajnie zaśpiewane i chwytliwe, od razu do zapamiętania! Uwielbiam słuchać tą piosenkę!

Teledysk jest uroczy. Chłopak zapomina o rocznicy i laska razem z kumpelami idą go u karać. Potem sobie jednak przypomina po spojrzeniu na kalendarz i wszystko się robi dobrze. Chłopak - przystojny, nie ma co! Chociaż ma taki wredny wyraz twarzy i ten wzrok taki pusty! ale i tak bardzo fajny teledysk, może przesadziły, żeby na chłopaka od raz z kijem bejsbolowym. Przecież to chłopcy, nie możemy od nich za wiele wymagać! ^^

Taniec mi się podoba zwłaszcza to machanie nogą przy "jegi he". Świetne! ładnie im idzie w tańcu! Jednak jak są cztery mają pole do popisu!

Dziewczyny ładnie wyglądają. Chociaż nie podoba mi się tej jednej ta srebrna kurtka i te wielkie bluzy z bandanami  ale w końcu mają być groźne, to niech im będzie. ładny make up!

Jak wam się podoba piosenka i jestem ciekawa, cz znaliście już zespół D-Unit? Dajce znać w komentarzach!
źródło: neowizinternet @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz