czwartek, 28 marca 2013

[Lee Hi] "Rose" MV


Przepiękna i utalentowana Lee Hi ze swojego pierwszego albumu wydobyła kolejny hit i teledysk - "Rose". Bardzo czekałam na ten teledysk.. Zobaczcie i posłuchajcie sami:

Lee Hi - Rose MV


Piosenka jest świetna. Różni się od "It's over", ponieważ słychać w niej typowy pop. Piosenka przypomina mi piosenki Big Bang - w końcu YG. Ona tak ładnie śpiewa... tak delikatnie. Piosenka jest przepiękna... i kuje w serce jak róża. Świetny angielski, Lee Hi też trochę poszła w rap - dobrze jej to wyszło. Zdecydowanie wolę to piosenkę niż "It's over"... Dziewczyna zabłysła angielskim, po odsłuchaniu śpiewałam sobie: "every rose has its thorn..."

Teledysk mi się bardzo podoba. Jest ładny, nie rozumiem tylko paru scen, ale tak jest naprawdę bardzo ładny. taki dziewczęcy  Co by więcej mówić... mają wyczucie co do tekstu, nie trzeba znać koreańskiego, żeby nie wiedzieć o co chodzi!

Hi wygląda tam prześlicznie. Przerażają mnie tylko te soczewki, jak w "1,2,3,4", ale przedłużane włosy wyjątkowo dają jej uroku. pięknie ubrana, wymalowana...Daje jej dziesięć na dziesięć!
źródło: OfficlialLeeHi @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz