wtorek, 5 marca 2013

[2AM] "One Spring Day" MV - COMEBACK


Zespół 2AM wypuściło teledysk do swojej nowej piosenki "One Spring Day", oraz nowy drugim album pod tym samym tytułem. Z ciekawości postanowiłam zobaczyć teledysk i posłuchać piosenki. Nie pożałowałam i wam też polecam... zespół ma naprawdę świetne wokale męskie i spokojne utwory, które świetnie pasują do dram! Zapraszam do zobaczenia teledysku:

2AM - One Spring Day MV


Piosenka jest naprawdę piękna, zachwyciłam się refrenem. Bit na perkusji i klawiszy wprawia w kołysanie - delikatne głosy 3 wokalistów, jednak co by nie mówić przyćmiewa refren w wykonaniu czwartego pana - przepraszam, ale jeszcze nie znam ich imion, postaram się później je jakoś przyswoić. Muzyka jest naprawdę ładna i nie mam co mówić, że mi się nie podoba, bo mam słabość do koreańskich ballad, przez dramy!

Teledysk jest naprawdę piękny, uroczy i przyjemny. Panowie wyglądają tak delikatnie jak aniołki ^^. Świetnie wyglądają w tych kremowych, białych łososiowych ubraniach. Tło gdzie śpiewają - korytarz z meblami i drzewo (tak myślę, że to wierzba) i dwa pianina całe w bluszczu. Piękna sceneria, taka delikatna!
Fabuła jest też urocz. Jeden z zespołu wędruje po korytarzu i po kolie wchodzi do pokoi na których na każdych drzwiach jest numer 228. W pierwszym pokoju widzi swoją dziewczynę jak pakuje rzeczy do walizki  nie podoba mu się ten widok, wychodzi z pokoju i wchodzi do kolejnego pokoju pod tym samym numerem. Scena się zmienia, dziewczyna jest wesoła przytula go, śmieją się do siebie, są szczęśliwi. Wychodzi z pokoju zadowolony. W kolejnym pokoju dochodzi do awantury przez dziewczynę, w następnym zostaje mieszkanie puste, kolejny siedzą sobie przy kawie, następny on się ubiera i ją przytula, a ostatni to on siedzi i dłubie z drewna jej podobiznę i na tym się kończy. Zamyka ostatnie drzwi i sobie idzie. NIE ROZUMIEM... naprawdę!

Kto mi wyjaśni sens tego teledysku mimo, że jest ładny go nie rozumiem!??
źródło: ibighit @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz