środa, 12 grudnia 2012

[Single] SHINee - "1000 Nen, Zutto Soba ni Ite…"

Piękna dzisiaj data nieprawdaż? Kolejna taka data dopiero za sto lat. SHINee za sto lat nie będzie istniało fizycznie, ale te dwie piosenki i cała reszta co z nimi związana przeszła do historii.
Właśnie tak. To dziś, 12.12.12 r. ukazał się w Japonii ich nowy single:
"1000年、ずっとそばにいて…"
[1000 Nen, Zutto Soba ni Ite…] (1000 Years Always By Your Side)
To już trzeci single japoński w tym roku. Pojawił się teledysk do piosenki o tym samym tytule, ale o niej później. Pogadajmy najpierw o samym singlu:



Lista piosenek: (można pobrać TUTAJ):
01. 1000年、ずっとそばにいて… (1000 Years Always By Your Side)
02. 君がいる世界 (The World With You)


Co do okładki jest śliczna. Chłopaki świetnie wyglądają i nie mogę się napatrzeć na mojego biosa ^^ Jak dla mnie pierwsza klasa, bez przepychu... nawet jakby 5 kotków było to i tak by mi się podobało! ^^ Ale tak jest najlepiej!


Zaczynając od piosenek to od razu mówię, że nie chcę tutaj recenzować pierwszej piosenki  Chce się do niej pozachwycać, przy recenzowaniu teledysku. Także pozostaje mi utwór drugi:


君がいる世界 (The World With You) - to także piękna ballada jak pierwsza piosenka. Nie wiedziałam czego się spodziewać po pierwszym odsłuchaniu. Uwielbiam to uczucie kiedy odpalam nową piosenkę SHINee lub innego zespołu i czekam na to co usłyszę. Pisząc to słucham tej piosenki już 15 raz. Cudowny delikatny bita na samym początku... pojękiwanie Jonghyuna i wejście pianina z głosem Onew. Moje serce zabiło szybciej... Coś cudownego... piosenka pięknie się komponuje, chociaż nie wiem o czym śpiewają, ich głosy są tak piękne, że nie mogę przestać tego słuchać. Refren jest olśniewający i wciąż powtarzam słowo "zutto" : D Wejście Key jest CUDOWNE... On dla mnie śpiewa jak anioł! Jest obłędny... Minho popisał się kolejny raz swoim wokalem. Nie zabrakło Teamina i jego wciąż nieoponowego głosu (takie jest moje zdanie, nie musicie brać tego do siebie). Jonghyun i Onew jak zwykle pięknie wyciągają i dodają piosence profesjonalizmu .. Jestem jak najbardziej za... Po raz kolejny drugi utwór spodobał mi się bardziej niż numer 1 na single!


Za cały single mogę bez bólu dać 10/10 - za poruszenie mojego serca. Kocham was SHINee! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz