wtorek, 11 grudnia 2012

[TVXQ] "Humanoids" MV


TVQX powróciło powtórnie z nowym hitem - "Humanoids"! Od razu mówię że nie wiedziałam o tej piosence, puki się teledysk nie pokazał. Nie sądziłam że cokolwiek się pojawi po albumie, a tu miłe zaskoczenie. Może nie jestem tak podjarana jak wychodziło "Catch Me", ale jest nawet spoko. Teledysk nie jest super zachwycający... nie ma w nim nic ciekawego.

TVXQ - HUMANOIDS


Teledysk nie wyróżniając się niczym specjalnym. Motywem jest CZAS - są śrubki od zegarka i tym podobne, żeby było wiadomo o co chodzi. Sama nie bardzo rozumiem, o co w im chodzi jeżeli chodzi o fabułę, ale nich im będzie. Może ma się trochę do tekstu piosenki, ale nie tego oczekiwałoby się po tym, co zobaczyłam. Może przetłumaczę go tak jak tylko potrafię.
Max i U-Know przebywają w dziwnych sceneriach oddzielnie. U-Know odwraca się i widzi dziwny budynek nad którym wirują płytki. Patrzy na swoją dłoń, a w niem trzyma zegarek. Pokazuje się scena z Maxem, który jest w kosmicznej sali. Patrzy również na swoją dłoń, a w niej trzyma dziwny, złoty kawałek od zegarka - chyba. Ściska ją i teleportuje się do U-Know. Spoglądają na siebie, patrzą na przedmioty jakie mają w ręku i upuszczają je - tak po prostu. Odwracają się znowu do tego dziwnego budynku i patrzą się na niego. Jak się napatrzyli to się odwrócili i sobie poszli. KONIEC!
Serio?!?! Tylko na tyle was stać - kpina! SM nie ma już czasu żeby wymyślić im jakiś fajny scenariusz. Dla mnie nie ma sensu oglądać tego wideo, chyba że tylko dla chłopaków. Lepiej jest...

Posłuchać sobie tej piosenki. Właśnie, bo piosenka szybko chwyta. Słuchałam jej raz i potem już ją śpiewałam .. a nie wydawała się taka łatwa. Zapamiętałam nuty i już sobie po pierwszym dniu nuciłam. Piosenka mówi o tym, że czas przemija trzeba się wziąć za siebie i pamiętać o swoim człowieczeństwie, tworząc dobry świat, nie zważając na przyszłość którą piszą nam inni. Bit jest świetny i dlatego człowiek zapamiętuje go łatwo. Słowa angielskie są fajnie wplątane w wersy i bardzo dobrze pasują. Piosenka jak najbardziej mi się podoba. Zwłaszcza zwrotki kiedy każdy z nich śpiewa osobno, ale i tak zapamiętuje najlepiej: Cause we are HUUUUUMAAAAANNNNOIDSSS! v- LOL : D

Teraz czas na TANIEC! Taniec zegara numer 2 - numer 1 to U-Kiss "Tick Tack"! taniec nie jest zły, ale trudno go porównać do niesamowitego "Catch Me". Lubie kiedy razem tańczą, ale jak tańczą osobno w dwóch grupkach z tancerzami też jest fajne. Cały teledysk generalnie opiera się na tańcu... dlatego wymyślili taką głupią historyjkę. Ciągle, ciągle tańczą w 2 miejscach. Ale i tak mi się podoba ten taniec, bo jest bardzo dobry. W pełnej wersji można go zobaczyć teraz:

"Humanoids" Dance Version


Co do ubioru to nie ma co gadać. Widzimy tam srebro i złoty. Pomarańcz i jasny zielony. Żółty i niebieski. Te ostatnie mi się najbardziej podobają, ale zielonego nie mogę zdzierżyć, straszny. Jakby się z przedszkola urwali. I oni jeszcze w nich występowali - o Jezu!

źródło: SMTOWN @ YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz