poniedziałek, 3 lutego 2014

[B1A4] "Lonley" MV


Jest zima, więc musi być ballada B1A4. Ostatniej zimy męczyłam „Tried to walk”, a teraz czas na „Lonley”. Dnia 12 stycznia pojawił się teledysk, oraz płyta „Who Am I” – 2 pełen album. Płyta jest rewelacyjna, doczekam się solowej piosenki CNU którą sama napisał tak na marginesie, a także Gongchana – może nie solówka tylko duet, ale chłopak się pokazała ze świetnej strony. Sam Jinyoung jest moim idolem bo napisał piosenkę promującą, i dwa inne utwory z czego rap w „Baby” napisał Baro. Gorąco polecam odsłuchać i wpierać chłopaków!

B1A4 - Lonely (없구나)



Piosenka pierwszy raz mnie nie poruszyła, ale po kolejnym razie nie mogę się od niej oderwać. Męczę ją wszędzie razem z resztą piosenek: szkoła, samochód, dom, dwór. Tekst nie jest zbytnio skomplikowany, ale warto zobaczyć tłumaczenie. Nawet mojej starszej siostrze przypadła do gustu, a ona jest wybredna. Mimo, że dzisiaj Simon i Martina skrytykowali „Lonley” nie przeszkadza mi to, dla mnie jest bardzo urocza. Oglądałam wiele występów na żywo i jestem pod wrażeniem jak chłopaki świetnie śpiewają. Siostra pokazała mi nawet wersje występu, w którym było słychać tylko sam wokal na żywo – nieprawdopodobne… Baro, jestem zachwycona jego rapem jak zwykle, to wszystko dzięki jego głębokiemu głosowi, w którym się zakochałam wieki temu. Takie piosenki jak „Lonley” B1A4,  będą u mnie na playliście zawsze…

Okładka płyty - całe 12 piosenke na niej ^^
Co do teledysku… zima chociaż jej nie lubię, bo jest zimna, ale co by nie mówić to jest jednak piękna pora roku. Wszystko białe, oblepione w śniegu wygląda zjawiskowo. Efekt kiedy Jinyoung unosi się ze swoją dziewczyną jest też mi się podoba, ciekawy pomysł. Oni sami w opuszczonym magazynie para unosi się z ust przy wydechu… naprawdę klimatyczny teledysk.
Co do tańca, jeszcze nie ma żadnej tanecznej wersji, ale warto zobaczyć występ na żywo, wtedy można zobaczyć go w całości. Użycie szaliczków do tańca jest czasem niekomfortowe, zwłaszcza kiedy nie mają tego mikrofonu przy twarzy. Nie chcę wymieniać każdego ruchu, ale B1A4 moją wszystkie tańce w porządku. Pojawia się jak w „What’s Happening?” ruch robota, kiedy Baro rozpoczyna dłuższy rap. Uroczy też jest ruch jak wyciągają rękę, a potem ją cofają T^T


Najbardziej jestem zadowolona z tego jak oni wyglądają… jak są ubrani! Ciepłe ciuszki są sexy ^^ Przyjrzyjcie się i zobaczycie te kurtkę Sandeula z paskami na szyi – Jezu, jak widzę tą kurtkę na jakimś facecie, to co w tym momencie mam w głowie jest nie do pojęcia. Odsłuchajcie płytę, zobaczcie „Making Of…” i kochajcie B1A4 – BANA do boju!
źródło: B1A4 OFFICIAL + @ yt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz