czwartek, 4 października 2012

[Wpis] Dramy jakie oglądam!

Czas na mały wpis ode mnie. Zaczął się nowy miesiąc, a ja zaczęłam w roku szkolnym oglądać dramy... tiaa~ jak nie mam siły się uczyć to wolę się relaksować.
Dramy jakie aktualnie oglądam i muszę obejrzeć do końca to:



  • Boys Over Flowers - jak na razie jestem na 3 odcinku i nie mogę się zatrzymać. Moja siostra jest lepsza, bo obejrzała już 13. Ale dla mnie to jest kwestia czasu i już będę miała ją za sobą. Do dramy przekonały mnie pozytywne komentarze, aktorzy (Lee Minho, Kim Bum, Kim Hyun Joong), fabuła, parodia Big Bang i fragmenty dramy. Nie mogę jeszcze jej do końca ocenić, bo odcinków jest 25 - to też pozytywna cecha - im więcej tym lepiej. Tymczasem polecam zacząć oglądać, lub powiedzieć co o niej myślicie, jeśli ją widzieliście. Mimo, że jestem w tych sprawach (Korea i dramy) już od ponad 1,5 roku to nie maiłam okazji obetrzeć tej kultowej dramy.
  • 9 end 2 outs -  ta dramę poleciła mi koleżanka. Jest inna niż te co oglądałam, ale nadal ja oglądam i najlepsza akcja zawszę się zaczyna po 9 odcinku, a ja obejrzałam 7. Nie ma w niej nikogo znanego, ale główny bohater jest naprawdę przystojny. Jak obejrzę do zrecenzuje. 
  • To The Beautiful You - już o niej mówiłam, ale muszę ją skończyć. Dzisiaj w Korei zostanie wyemitowany ostatni odcinek, a ja jestem po 11. Wiecie jak ciężko jest nie zobaczyć zdjęć z następnych odcinków, jak na facebooku wyskakuje ich pełno?! Nie ma takiego sposobu... no może jest. Nie wchodzić przez pół miesiąca na facebooka. ^^ kkk... T.T <chlip, chlip>
  • Panda and Hedgehog - jak na razie tylko 2 odcinki... masakra. Ale nie da rady. Ja online nie mogę sobie tak po prostu oglądać. Boli mnie, bo chcę oglądać Donghae ze szprycą. T.T


  • Protect The Boss - rewelacyjna drama, ale stoi na BakaFanSubs. I ani ruszy... tylko 8 odcinków : C
  • Me too, Flower - to samo co wyżej - 8 i stoi! T.T a jest MEGA! KiKwang :*
  • City Hall - został mi tylko jeden odcinek do obejrzenia, ale nie wiem kiedy mogę się za niego zabrać. Drama, jak to się mówi "dupy nie urywa", ale dla aktorów ją obejrzałam i skończę FINAŁ!
  • The Greatest Love - stooooooooi~! T.T masakra, a taka genialna! Jeden odcinek na 2 miesiące - masakra!
To tyle z mojego zestawienia. Możecie zobaczyć moją listę dram tutaj - My Drama List

1 komentarz:

  1. drama z Minho! najlepsza!
    BOF z Lee Min Ho cudowna!
    u mnie nowy post jak zwykle o SHINee :)

    OdpowiedzUsuń